Friday, April 16, 2010

Convallaria majalis L.

Olime Krahv Blackiga parasjagu Kainil külas Kraavi külas, kui mu ema helistas ja tõstis paanikat, et tal on kiiresti vaja maikellukestega kaarti - esiti ajasin sõrgu vastu, sest mul polnud joonistusvahendeid ja sellepeale ka ei tulnud, et Kain võiks äkki mõnd pliiatsit omada, kuid ema lubas mulle midagi otsida. Kui olin kõne lõpetanud, siis alles taipasin Kainilt abi paluda - ta oli õnneks nõus oma vara jagama:D Siis aga tekkis järgmine probleem - ma ei olnud kindel milline on maikelluke, sest ma ajan selle tihti märtsikellukesega segamini.. ja mõnikord harva satub loosirattase ka lumikelluke. Nii pea kui Kain mulle netist pilti otsima asus tekkis mul kahtlus, et kas tegu oli ikka maikellukesega:D mälu pole see mis varem!
Tulemus on järgmine:

No comments: