Monday, October 25, 2010

Printeripaberikarpide kaunistamine

Kastid olid juba mõni aasta tagasi kasutusse võetud, et kolimise käigus asju lihtsam leida oleks. Kuna ma korteris asju väga ümber tõsta ei tahtnud ja printeripaberikastist oli lihtne kõike kätte saada, siis jättsingi oma esemed karpi ja kasutasin seda organiseerimisel.
 Mu elus oli vahe peal periood, kus ma kolisin aastas vähemalt korra ning iseenesest mõistetavatel põhjustel tekkis vajadus kiirema ja vähem vaeva nägemist vajava pakkimise lahenduse leidmise järele.
Nii juhtuski, et täiesti kogemata jäid ette tööl ära visatavad printeri karbid. Värvisin spreiga need ära, et toas paistaksid karbid paremad välja ja minu poolest nad olekski nii jäänud oma rolli täitma, kui Elsie ei oleks restyle project' nö kampaaniat välja kuulutanud. Tahtsin ka taaskasutusprojektist osa võtta ning printeripaberi kastid olid esimesed asjad, mis mul silma jäid. Et lisada veel nüansse, joonistasin markeriga taimed ühele karbi küljele ja lakkisin pildi üle.
Siin siis joonistamisel olevad pildid - 1. pildil on taimed valmis, hakkan nimesid kirjutama: 

No comments: