Tuesday, May 03, 2011

Käsitöö

Väike ülevaade käsitööst.

Kain on mulle läbi aja päris palju vahvaid asju meisterdanud... esimeseks on lambakujuline padi, mille ma sain jõuludeks 2005 aastal:D Pesin seda vahe peal(nii umbes aasta tagasi) ja nüüd lõpuks võtsin ennast kokku ja õmblesin ta tagasi kokku.
Selle vaiba sain ma tellimise peale:) Mul oli vaja millegagi põrandat katta ja seda pikema vaibaga kui poes müüdakse. Kain oli nõus mulle selle kuduma ja pakkus materjaliks välja teksase. Ma alguses mõtlesin natuke aega ega polnud veendunud, et teksasest saab head vaipa, kuid et mul oli endalgi paar püksi, mida oli vaja kuskil ära kasutada, siis otsustasin teksase kasuks. Nagu näha on tulemus suurepärane ja vaip on veel parem kui ta siin pildil välja näeb!!!
Ma suudan isegi enda endised püksid siit vaiba seest leida:D
Kaini vanaema tegi mulle ja Kainile uhked sussid eelmiseks jõuluks. Nii armas:D
Ja siin on siis minu tehtud kotttool kottidest:D Mul tuli 2006 aastal hea mõte teha selline tool, kuid õnnetuseks õmblesin liiga suure koti... sellest veast sain ma siis aru, kui ma seda täita üritasin:D Õnneks aasta hiljem leidis Kain ühest blogist idee täita padjad kilekottidega. Kuna kilekotte ikka koguneb, siis tegingi algust vedelema jäänud kottide korjandusega. See tool sai alles kuu tagasi valmis!!!

No comments: