Tuesday, October 09, 2012

Toolide restaureerimine

Kuna Päkapikk kolis lõpuks välja, siis sain tema toa võtta kasutusele töötoana. Õigemini on see nüüd Mr Blacki tuba, kus ta tolmutab ja saeb ja täidab kõik mu suured mõtted, mis vajavad mehelikku abi(loe: tikksaage, lihvimist, puurimist ja muid tigusid tööriistadega):D
Tegelt saan nende mehelike asjadega ise ka hakkama, aga et ma ise ei jõua kõiki oma välkmõtteid teostada, siis Krahv Black teeb selle osa ise, mis talle tundub põnevam:D
Alustasime toolide restaureerimisega, mis olid oma järjekorda oodanud juba mõnda aega. Need toolid kuulusid mõned aastad tagasi meie pensioni eas naabritele, kes kolisid ühel sügisel ära. Nad olid suure hulga mööblit plaaninud ära visata ja Kain päästis ühe suure kapipeegli ning need kaks tooli.
Black võttis toolid tükkideks ja lihvis vana laki maha. Peitsis lihvitud toolid ning mina võtsin vana katte maha ning ostsin uue riide. Lõikasin riide õigesse mõõtu ja pidin seda palistama hakkama. Õmblusmasina taha ma aga ei jõudnudki, sest sel ajal kui ma teist katet mõõtu lõikasin otsustas Black mulle appi tulla ning tegeles õmblemisosaga ise. Mina aga haarasin klambrilööja ja hakkasin katet toolile sobitama. Naersime mõlemad terve õhtu selle üle, et mina tegin füüsiliselt raskemat tööd ja Black kergemat... ja mitte ainult kergemat vaid ka naiselikumat:DXD 

No comments: