Monday, July 14, 2014

Dragon tea / Draakoni tee

Draakoni tee on siiani kõige müstilisem tee, mida ma elu sees saanud olen. Sellel teel justkui on kerge maitse, kui seda esimest korda juuakse, kuid järelmaitse on magus. Mida rohkem juua teed, seda magusamaks tee läheb:) NB! Tee sisse ei panda suhkrut!
Kas te kujutate ette, et kui ma selle teepaki aasta tagasi ostsin, siis need lehekesed olid kaks nädalat tagasi alles puu küljes! Minu meelest uskumatu, kui kiiresti tee Hiina talust Eestisse teesõbra lauale jõuab.

Aga kui kellelgi on huvi, kuidas seda teed valmistatakse, siis ma püüan veel selle aasta sees ühe täpsema ja korralikuma ülevaate teha valmistamisest.
Tee valmistamisel on kõige olulisem korraliku vee valimine(Hea Vesi ja Saarema vesi on minu meelest suurepärased, teised rikuvad tee maitse millegipärast ära). Teine oluline moment on vee keetmine - kui vesi keeb, siis see kohe tulelt ära võtta ning lasta jahtuda õige temperatuurini(erinevatel teedel on see kraad erinev) enne kui tee peale valatakse(mõnel juhul peab vett valama gaivani külgedele mitte otse tee peale). Enamikel teedel on esimene tõmmis 20 sekundit, teine ja kolmas natuke kauem.
Kõik anumad(gaivan, kann ja teetassid) tuleks eelnevalt soojendada - kuum vesi sisse valada ja lasta soojeneda. Nt vahetult enne serveerimist vesi tassist välja valada. 

No comments: