Monday, September 08, 2014

Toilet Roll Holder Restyle / Tualettrullihoidiku restyle

Et selles korteris mida me üürime on aastaid olnud tualettrullihoidik päris nirus seisus(vt viimast pilti), siis olen jupp aega mõelnud kuidas probleem lahendada ja teha midagi ilusat asemele. Et mul aga siiani ei tulnud ühtegi head ideed, siis lasin sellel projektil veel settida.
Nüüd isa maad korrastades on näppu jäänud palju vanu laudu põlenud majast ja ma haarasin ühe neist kaasa ning lasin Krahv Blakil lühemaks lõigata ning joonistasin talle meie klanni tunnusest inspireerituna põdra sarve ja kõrva, mille Black tikksaega välja lõikas.
Tahtsin mõnd head sõnumit sellele plaadile, kuid leidsin, et "Omnia ad cubile" loosungit olen juba piisavalt kasutanud ja nii sattusin Buddha tsitaate lugema - see küll pole tema sõnastus, ta on öelnud, et kõik on ühenduses ehk "Everything is connected"... kuid ma leidsin, et seesugune lause "Eventually everything connects" oleks ideaalne mõtisklemiseks. Muidugi kuid hiljem selgus, et inimesed mõtlevad seda lauset lugedes väga kummalistele asjadele, mis on minu mõeldud vaimse arengu teest väga eemal:O ...väga eemal! See oli rohkem šokiavastus minu jaoks, kui põnev üllatusXD
Aga siin pildid töökäigust:



No comments: