Tuesday, July 05, 2016

Baby Bumper / Laste pehmenduspadjad

Kuna Gunnu ronib juba kõikjale ja on kohti, mida soovin natuke pehmendada toas, siis küsisin vanematelt need pehmenduspadjad, mille isa oli kunagi kuskilt ostnud, kui Liisi oli veel pisike roomik. Neil oli radiaatorite juures natuke ohtlikke teravaid kohti ja vooderdasid aknaalused ära:D
Kuna mul on vajadus asjadele võimalusel parem välimus anda, siis ostsime Soomes ringreisil olles ühe riide, mis minu meelest sobib põnnidele kenasti.
Lõikasin patjadele vajalikud tükid välja ja värvisin põnevuse lisamiseks riidevärvivildikatega natuke üle. Ma ei olnud alguses kindel, et kas see värv päriselt ka pidama jääb, kuid esimese pesu pidasid need värvid vastu... läksid kergelt tuhmimaks ainult. Muidugi selle vea tegin ka, et riiet pesin alles peale kokku õmblemist ja riie tõmbas kokku kohati vales suunasXD Õnneks patjadele saab need katted siiski ümber, aga püüan järgmine kord ikka meeles pidada, et selle eelniisutuse võiks siiski enne lõigete tegemist teha nagu normaalsed inimesed teevadXD

Olen tulemusega rahul ja Gunnu paistab ka hindavat mu tööd.


No comments: