Tuesday, June 13, 2017

Wedding card / Pulmakaart

Kaisa sõbranna tahtis, et teeksin talle sissekirjutamisega pulmakaardi. Ma sain vihjeks instagrammi pildi, millist kaarti soovitakse, kuid ei oodanud, et soovitigi samasugust rohelist kaarti:D Mul oli küll tunne, et peaksin värvi osas üle küsima, kuid et tavaliselt soovitakse valget või punast, siis tegingi alloleva kombinatsiooni. Siis aga kui näidispildid valmiskaardist ära saatsin sain teada, et pulmateema on rohelineXD

Ma pean tunnistama, et peale Liisa sündi teadsin küll, et läheb raskemaks, kuid ma ei oodanud, et ma tegelen juba imetamisega terve päeva ja seetõttu venis niigi kaardi meisterdamine pikalt... lausa nii pikalt, et tellija hakkas juba hirmu tundma, et ei saa oma kaarti õigel ajal kätte. Õnneks oli mul aga täpselt nii palju vaba aega, et teha kiiresti uus kaart.



No comments: