Wednesday, February 27, 2013

Kalkuniliha pastaga

Uskuge või mitte, aga see söök on üks mu kõige suurematest lemmikutest! Leidsin selle suurepärase retsepti jällegi täiesti kogemata, kui ma soolata toitude artikklit[link] lugesin:



Kalkuni-ürdipasta
+ 60 g kalkunikintsuliha
+ 1 kl makarone
+ 200 ml vahukoort
+ 5–6 rosmariinioksa
+ peotäis punet
+ peotäis tüümiani

Lõika kalkuniliha kuubikuteks ja prae koos hakitud rosmariiniga väheses oliiviõlis pruuniks. Samal ajal keeda makaronid vastavalt pakil märgitud juhistele.
Lisa valmis makaronid pruunistatud kalkunile, haki hulka pool pune ja tüümiani kogusest ning kalla koorega üle. Lase koorel muliseda, kuni näed, et koor on kastme paksusega. Serveeri kohe järelejäänud ürtidega ülepuistatuna.

Teine üks vahvamatest retseptidest, mis minu meelest on superhead ja väärt jagamist(Black vaidleks muidugi alloleva supi osas vastu kookose pärast... või siis lihtsalt selle pärast et ta võib:P). Pildid on olemas, kuid ma ei ole kindel, kas ma saan need mälupulgalt kätte:P Ehk siis pildid tulevad kunagi hiljem.
PS "+" märgid on ridade eristamiseks:P

Kreemjas spinatisupp
+ 2 sl võid
+ 1 hakitud väike sibul
+ 700g hakitud värsket spinatit(ma olen kasutanud külmutatud spinatit)
+ 12dl köögiviljapuljongit
+ 0,6dl kookosekreemi(kasutasin kreemi asemel ka piima ja tulemus polnud halb)
+ värskelt riivitud muskaatpähklit
+ 3dl 10%-list koort
+ soola ja värskelt jahvatatud musta pipart
+ kaunistamiseks võib panna supile hakitud murulauku

1. Sulata potis või ja prae selles hakitud sibul kuni see on pehme. Lisa spinat ja kata pott kaanega ning keeda tasasel tulel 10 minutit kuni spinat on kokku tõmbunud.
2. Vala spinatisegi köögikombaini või kann miksrisse ning lisa veidi puljongit(mina pole püreestamist siiani teinud - supp on piisavalt puder olnud külmutatud hakitud spinatiga.. kuigi tõsi, et kreemjas ta polnud:P )
3. Vala segu uuesti potti ja lisa ülejäänud pujong, kookosekreem, sool, pipar ja muskaatpähkel. Keeda tasasel tulel 15 minutit, et supp pakseneks.
4. Lisa koor, sega ja kuumuta hästi läbi, kuid ära lase keema tõusta. Serveeri kuumalt.

No comments: