Friday, February 08, 2013

Magus-hapu kastmega kana-viled

Jah, need kana-viled, ehk siis päriselt fileed, on jõhkralt maitsvad. Olingi juba aastaid imestanud, et kuidas magushaput kastet teha, kuni koperdasin eelmisel aastal kogemata ühe retsepti otsa, mis tõotas vaid head.
Blogi[link], kus olid juhised magus-hapude kanade tegemiseks oli nats segane kohati koguste osas, kuid mu oma interpretatsioon sellest kukkus hästi välja ja fileed maitsesid tõesti hästi, seega kel huvi, siis proovige.


Sweet and Sour Chicken
+ kanafileed(ma võtsin pakendatud alusel 300-400g)
+ 2 muna
+ jahu
+ 1/2 dl (oletan, et veini)äädikat
+ ma pole kindel, mida "T" blogis tähendas, kuid ma võtsin ca 1 dl tomatipastat (tomatipastat eelistan ketšupi asemel, sest seal pole äädikat sees)
+ 3-4 tl sojakastet või worchestershire kastet
+ 1/2 tl küüslaugupulbrit(ma purustasin küüslaugu küüne)
+ 3/4 dl suhkrut(hihii, ma ei märganud suhkrut enne retseptis:D Midagi ei juhtu, kui suhkru jätate panemata... aga suhkur peaks siis selle magusa maitse andma, nii et soovitan soojalt seda kasutada - proovin ise ka järgmine kord ikka suhkruga teha:D)
+ natuke õli
+ 1-2 sidrunit(oleneb kui rasvased viilud lõikate - ma tegin õhukeselt)

1. Sega tomatipasta, soja- või worchestershire kaste, suhkur, küüslauk ja äädikas kokku.
2. klopi munad ja saputa kanafileed jahu sees ning kasta muna sisse. Prae filee tükid väheses õlis mõlemalt poolt krõbedaks(ülepingutada ei tasu).
3. kata ahjuplaat sidruniviiludega ja aseta praetud kanafileed sinna peale. Kasta kanad kastmega üle ning aseta ahjuplaat ca tunniks ahju. Ma ei ole kindel, kui kaua ma tegelt sööki ahjus hoidsin, seega tehke tunde järgi. Mul said nad nämmaks 200 kraadises ahjus. Soojalt on nad kõige paremad, sest siis on nad mahlased ka:D

No comments: