Sunday, March 24, 2013

Jänesepühade kirjad

Munadepühaks oli mul palju suurejoonelisi mõtteid... osad neist teostusid ja osad jäid ootama uut aastat.
Esimene ja kõige olulisem oli kirjade postitamine tuttavatele, kellele ma pidin kirja saatma. Jänesepüha aga oli piisav vabandus saata ka mõni lisakiri, kuna ma olin sel korral inspireeritud jäneseid paberist välja lõikama, siis tahtsin oma rõõmu jagada suurema hulga sõpradega:D

Ma pidin esialgse plaani järgi saatma Ungarist pärit kirjasõbrale juba detsembris kirja, kuid see venis päris pikalt! Ma sain valmis vaid šokolaadi ja kommide ostudega ning pilvemustri motiiviga kirja üla ja alaossa:D Kõik ülejäänu sai lõpuks valmis märtsis:P
Ma tean, et see allolev sõnum pole kuidagi seotud munadepühagaXD Tegelt on see õnnitlemine peamine põhjus, miks ma nii palju kirju pidin kirjutama:D

No comments: