Tuesday, January 21, 2014

Extension cord restyle / Pikendusjuhtme restyle

Suvel veetsin palju aega ehituspoodides seoses isale kuuluva maakoha korrastamisega ja ma sattusin nägema paljusid erinevaid ägedaid disainipikendusjuhtmeid ning nii küpses ka minu peas üks mõte. Mulle meenus nimelt, et ma pole pikka aega juhtmeid kombineerinud ja asju ehitanud. Mul on pikendusjuhet juba ammu vaja olnud, kuid siiani olen asja ära ajanud nende väheste pistikupesadega mis mul on.
Nüüd nägin aga võimalust disainida endale ise pikendusjuhe, kuid sel korral jätsin kokku monteerimise Krahv Blacki hooleks, et tal kodus liiga igav poleks.

Juhe on valmis, kuid kinnituse valmimine on teadmata ajaks seisma pandud, sest Krahv Black suutis kinnitust konstrueerides peitli endale kätte lüüa ja ta ei saa tööriistu nüüd väga käes hoida.

No comments: