Sunday, January 26, 2014

Scrapbook / Käsitööraamat

Ei teagi, kuidas eesti keeles tegelikult scrapbooki nimetatakse, sest ka siin kutsutakse seda scrapbook-inguks. Igathes oli mul juba aastaid tagasi soov ise meisterdada see raamat, kuid ma ei teadnud millest alustada ja nii see projekt venis ja venis, kuni Krahv Black tänuõhtule kutsuti. Et meeste kaasa toodud kaaslastel ei oleks tõenäoliselt presentatsioone masinatest vaadates nii huvitav olnud, siis meile korraldati eraldi töötuba. Olin südamest üllatunud, kui töötoas selgus, et hakkame meisterdama scrapbooki.

Siin ta siis on - meil oli üks tund aega, et välja mõelda millises formaadis, millise kujundusega raamat tuleb ning see valmis meisterdada. Nagu näete, ei saanud see protsess väga keeruline olla, sest mina ja kõik teised naised said oma raamatu valmis ja päris mitmed neist nägid superilusad välja hoolimata faktist, et peale minu ei tegele vist keegi kunstiga.
Oleksin hea meelega natuke rohkem mõtet sellesse töösse pannud, kuid kahjuks ei olnud suurt aega.
Sellesse raamatusse plaanin panna fotod vahvatest sündmustest! 

No comments: