Thursday, March 27, 2014

Document holder / dokumentide hoidik

Ma ei teagi kuidas kirjeldada seda uut projekti. Kõik vist algas sellest, et mul ei olnud otseselt kuskil hoida oma mootorsõidukijuhi juhendaja tunnistust ja sellega kaasnevaid teisi dokumente, mida ma autosse ei saa jätta. Siiani on dokumendid nö vedelenud riidenagi juures, jalanõude riiulis, koridorikapil ja elutoas erinevates kohtades. Ja siis ühel hommikul ma teadsin, mida teha ning see projekt oli mul silme ees! 

Vapi kujundasin juba 2-3 aastat tagasi, kuid selle kasutamise realiseerimine on kõik see aeg väga vaevaline olnud, sest kujutise pitsatiks tegemine ei olnudki nii kerge samm kui olin lootnudXD
Igaljuhul otsustasin selle vapi nüüd selle hoidiku peale tikkida. Kui projekti valmis saan, siis panen ülesse ka lõpptulemuse! 

No comments: