Saturday, April 05, 2014

Safety wellingtons and toolbox / Turvakummikud ja tööriistakast

Usute või mitte, aga naistele ei tehta turvavarustust! Paljud naised on kurtnud, et neile ei sobi müügil olevad kiivrid, turvariietus ega turvajalanõudXD
Nali-naljaks, aga ma lotendan siiani ringi Krahv Blacki suurte turvapükstega, kui ma puid langetan.


Iseenesest nad ei ole ebamugavad, kuigi võiksid paremini ümber olla, et mugavam oleks ringi liikuda. Samas mõlemad peakatted(turvakiiver saagimiseks ja võsalõikuri näokaitse) ei sobi mulle üldse. Ma pean konkreetselt suurema patsi endale pähe väänama ja paksu mütsi pähe tõmbama(kuumal suvepäeval on see paras katsumus!), et ma peakatte alt üldse välja näeks.

Krahv Black teatas aasta alguses, et neile tulid esimest korda müügile mõned väiksemad turvakummikute numbrid ja see kõige väiksem number 39 on mulle täpselt paras. Täna õnnestus mul nende jalanõudega isegi kohtuda, kuigi nende omanikuks kohe ei plaani saada. 
Ja siin on tööriistakast, mida ma ka alles täna nägin ja endale tahtsin:D Selgus, et ka Krahv Black on juba pikemat aega ümber selle uhke kohvri tiirelnud. Paistab väga asjalik asi ning minu üllatuseks on iga detail nii hästi läbi mõeldud, et ma poleks ise nii paljut isegi tahta osanud.

No comments: