Wednesday, February 17, 2016

Gunnu mänguasjakast / Gunnu's Toybox

Ostsime aastalõpus Blackiga Gunnule mänguasjakasti ja ma tahtsin selle ise ära kaunistada.
Peale kujundasin nime ja Black põletas selle puitu - pean ütlema, et tema kannatlikkus detailset tööd teha on hämmastav. Ma mäletan, et kui ma viimati pilti tooli sisse põletasin, siis juba veerandi pealt oli tunne, et ma enam ei suudaXD Seega puidu ulatuslikumad põletustööd on nüüd Blacki kanda:D
Värvimise osa tegin aga meeleldi ise - tegelt tahtsin autod ka värvida, kuid Black arvas, et ta ikka põletab need ka sisse. Kuna külgedel sai tulemus suht ebaühtlane, siis edaspidi plaanin pilte vaid värvidega teha.
Esiti mulle tundus, et ma sain selle töö lõpule viidud, kuid nii aasta hiljem leian(lisamärkused on hiljem tehtud), et mänguasjakasti tuleb veel viimistleda. Püüan selle lisatöö varsti ette võtta.


No comments: