Tuesday, February 02, 2016

To my Penpal / Kirjasõbrale

Jaa, piinlik lugu, kuid viimastel 10 aastal olen ma olnud väga kehva kirjasõber, õnneks on Joszil ka piisavalt tegemist ja me tõesti kirjutame üksteisele siis, kui lõpuks aega saame.
Et jõuludest on natuke liiga palju aega möödas, siis leidsin, et allolev sõnum sobib tegelt igaks päevaks ja püüdsin seda ka kirjas põhjendadaXD Põhjus on nimelt selles, et ma ei suuda paljude ilusate mõtete ja lööklausetega samastuda - või siis mitte piisavalt, et kasutada neid oma loomingus, kuid et ma olen viimase aasta jooksul palju küünlaid kaunistanud ja see idee meeldib mulle kingitusena endiselt, siis tahtsin ka Joszile teha ühe küünla. Muidugi naljakas aspekt  selle juures on see, et Joszi hakkas mesilasi nüüd pidama ja ta tegi mulle mesilasvahast küünla - et siis küünal küünla vastuXD

Alloleva sõnumi valisin vist peamiselt seetõttu, et minu elu on ilusast veel ilusamaks muutunud ja see jõululugu lihtsalt kummitab peasXD Loodetavasti on see sõnadekombinatsioon ka Joszile abiks igapäeva raskuste kõrval, sest tal on hetkel palju tööd käsil. 

Mustand, mis läheb küünlale:

No comments: