Wednesday, July 28, 2010

Kõrvitsakook

Tegin kõrvitsakooki, kuna ema vedas mulle kaks hiiglaslikku kõrvitsat külakostiks kaasa:D Ja koogi valmistamise aeg oli parajalt ajastatud minu süümekatega:) Mu kolleegid küpsetavad ja tassivad küpsiseid-komme kogu aeg teistele söömiseks ning mina ei ole sellest kirjutamata reeglist just eriti visalt osa võtnud. Otsustasin siis koogi lauale lüüa kuna selle koogi õnnestumise protsendiks hindasin hirmuäratavalt suure numbri - õnneks ei pidanud isegi pettuma:D
Mu kolleegidele maitses kook väga, kuigi nad nats ehmatasid kui rohelist "heina" koogitükist märkasid... ega esimene reaktsioon ka kõige vapustavam polnud kui ma kutsusin neid kõrvitsast tehtud kooki sööma:D Nad ootasid vist midagi eriti jäledat:P
Ootamatult hakkasid aga kõik retsepti nõudma ja tormasid seda kohe koju küpsetama.

Ühesõnaga olen siiani Kaini emale supertänulik, et ta meiega oma retsepti jagas, sest see on tõesti väga hea maitsega:D

Siin on igaks juhuks ka retsept ise nii huvilistele kui ka mulle ning Kainile juhuks kui ma peaksin selle köögis rippuva retseptipaberi põlema panema:D

500 ml riivitud kõrvitsat
500 ml nisujahu(viimati olin olude sunnil kasutama rukkijahu, mis sobis väga hästi)
500 ml suhkrut
3 tk muna
250 ml õli(tegelikult läheb vähem - muidu on liiga õline)
2 tl soodat(tegelikult läheb vähem - muidu jääb sooda maitse tunda)
1,5 tl küpsetuspulbrit
1 tl soola
3 tl kaneeli(võib rohkem panna)
2 tl vanillipulbrit
Kaneel on see kavalpea, mis koogi küpsedes pruuniks teeb, nii et pole vaja ehmuda:)

See ülevalolev pilt on tehtud veebruarikuu koogist:D Ma unustasin jälle valmiskoogist pilti teha:P

ja selle koogi küpsetamise käigus sain teada, et Ksjusha õel on homme sünnipäev:D Tegin talle väise kingituse, kuid mul ei õnnestunudki seda üle anda, sest ma ei näinud teda pikka aega:(

No comments: