Friday, July 02, 2010

uued hambaharjad

Peale Liina viimast külaskäiku suutsin talle viimaks hambaharja eraldada - mitte et ma poleks suutnud vôi tahtnud seda enne teha vaid senini ei lihtalt ei avanenud vôimalust Liina väga hea mälu tôttu. Sh juhtus ime, ka emmel ônnetus oma hari koju jätta:)
Nüüd avanes mul lausa kahe uue sildi meisterdamise võimalus - mida ma aga ei leidnud oli mu hõbedane paber. Täiesti hämmastav, et olen suutnud ühe suure paberi(algselt oli see A1 formaadis, kuid 5-6 kaardi valmistamise järel muutus see väiksemaks) oma väieses toas ära kaotada. Tähele panu väärib see seik ka seetõttu, et ma panen tavaliselt joonistuspaberid 3 halvemal juhul 4 erinevasse kohta. Peale põhjalikku ja korduvat tuhnimist samades kohtades pidin valima alternatiivi ja selleks sobis minu meelest kõige paremini must nepaali paber.
Kirjutamiseks aga ei sobinud ükski permanentse jäljendiga kirjutusvahend ja nii olin sunnitud kasutama valget värvi akvarellipliiatsit - ühesõnaga loosung oleks siis, et ärge veega vannitoas liialt lõbutsege:D

Hjaa, unustasin mainida, et poest leidsin sel korral vaid valget värvi karbid, mis minu meelest ei tööta nii hästi - kuigi avada on lihtsam kui värvilisi:)
Kui ma olin lõpuks sildid valmis saanud ja hakkasin hambaharju karpidesse suruma, avastasin, et Liinal on maailma kõige nunnumat värvi habahari:S Ma kahtlustan, et nii ilusates värvides harja mul enam ei õnnestu leida kui peaksin enda oma vahetama hakkama:D ja kui ma viimati kontrollisin kaks kuud hiljem, siis olin ikka veel selle pisikese fakti üle kade(kirjutasin teksti kaks kuud hiljem:P):D

No comments: