Friday, September 29, 2017

Invitations / Kutsed

Ma pole viie kuu jooksul suurt midagi meisterdada saanud, sest peale Liisa sündi hakkas terve mu päev tiirlema vaid laste ja tulekahjude kustutamise ümber. Olingi juba käega löönud oma ajale ja oma hobidele, lootuses, et nii umbes aasta või paari pärast on ehk mul suuremad võimalused oma asju teha.
Kuni umbes nädal aega tagasi ei osanud ma aga uneski näha, et ma tõesti suudan kaartide meisterdamiseks leida aega(jah, nagu nad reklaamiski kiidavad, et emadel on oma aeg kell kolm öösel - nii ongi) ja seda täiesti iseseisvalt, sest Black pole suuremalt jaolt laste kantseldamisega päris ise saanud hakkama. Ta hoiab ja mänib küll põnnidega, kuid Liisa söötmist saan vaid mina teha ja siis on muidugi veel hunnik pisiasju, millele pean ma käe ise ka külge lööma, ega saa elutoa ust kõvasti kinni tõmmata, et vaikselt asjatada.

Aga siin nad on - kutsed mu vanaema juubelile, kes otsustas sel aastal ootamatult suurema peo korraldada ja seda natuke glamuursemalt kui tavaliselt. Ta soovis lausa kutseid saata ja nii nagu ma ta plaanist kuulsin, valmiski mul mõttes selline pilt, mida alt fotodelt võite näha.
Kujundasin kutse päisesse lilledega kimbukese ja kirjutasin ka sõna "kutse" välja, et kaardile anda selgemat ilmet. Selle pisitööga seoses aga hakkas mul mustmiljon uut ideed küpsema ja ma tahaksin lähemas tulevikus need ideed ka teostada, et edaspidi oleks värskemaid mõtteid presenteerida blogis.

Usute või mitte, aga kõige rohkem kulus mul aega külaliste nimekirja ootamisele ja aadressite ning kuupäevade täpsustamisele:D PS siiani on veel paar aadressi puuduXD


No comments: