Tuesday, September 05, 2017

Retsept - Kinoa lihapallid köögiviljadega

Proovisin lihapalle teha, sest Gunnule on üldiselt lihapallid meeldinud, kuid selle retseptiga on siis sedasi, et kas see ei sobi talle, Gunnu on taimetoitlane või täna pole tal isu. Igaljuhul ma olin suurem lihapallifänn kui laps, kuid mulle maitsesid need vaid soojana(ma olen vist kogemata taimetoitlaseks muutunud:O).

Ma lisasin sellele retseptile ka ühe muna, kui lapsel on aga munaallergia või ta ei tohiks seda veel süüa, siis saab söögi teha ka munata.

Koguseid täpselt ei mäleta, panin tunde järgi:D

Koostisosad:
+ veisehakkliha
+ kinoa
+ punane paprika
+ (värske) spinat
+ 1 keskmine õun
+ oliiviõli

Valmistamine:
1) Loputa kinoa külma vee all, pane potti veega (vee 1 osa kinoa kohta 2 osa vett), lase vesi keema ning kata kaanega ja vähenda kuumus miinimumi. Keeda umbes 20 minutit kuni kinoa imab vett ja muutub poolläbipaistvaks (näete ka valget "saba").
2) Tükelda paprika ja spinat.
3) Puhasta õun ja riivi see.
4) Pane hakkliha, valmis kinoa, paprika, spinat ja õun koos kaussi ning sega hoolikalt ühtlaseks massiks.
5) Kuumuta ahi 180 kraadini, kata ahjuplaat küpsetuspaberiga ning vormi lihapallid. Pane need küpsetuspaberi peale ning piserda igale pallile natuke oliiviõli.
6) Küpseta umbes 30 minutit kuni lihapallid on valmis.


No comments: