Thursday, November 09, 2017

Aprons / Põlled

Mul polnud otseselt plaanis midagi otsida kingiks isadepäevaks, kuid Gunnut ja Atit köögis sööki valmistades vaadates, hakkasin mõtlema, et kui nad niikuinii ennast mäkerdavad ja köögis toimetavad, siis võiksin ju neile põlled õmmelda.
Et ma olin nö matchivaid põllesid enne Pat-Pat lehel näinud ja need tundusid üliägedad, siis otsustasin põlled esialgu tellida, et sinna siis nimed peale kirjutada. Et isadepäevani on veel natuke aega, siis leidsin, et korraga võiks ju kasutada ka üllatuse tegemise võimalust ja kinkida lastele ning isale katted, sest Liisa läheb ka nii poole aastapärast hiljemalt appi:D

Ühesõnaga meie peres on nii, et söögitegemise kunsti õpetab isa, sest mul on päeval tavaliselt nii kiire igasugu pisiasjadega, et pole aega rahulikult toimetada. Kõige lähedasem asi, mida me Gunnuga koos köögis teeme on see, et lasen Gunnul sööki segada või nõusid pestaXD Nõudepesu on siiski mu lemmiktegevus Gunnule, sest ta veedab pikalt aega veega solistades ja ma saan samal ajal tuhatüks asja tehtud.


No comments: