Thursday, November 02, 2017

Tipee Tent / Tipi telk

Sellele mõttele, et Gunnule tipi telk õmmelda tulin aasta tagasi. Ma poleks oodanud, et projekti ellu viimine nii suur töö onXD Esiteks kammisin tükk aega kangapoode läbi, et leida sobivat kangast ja nagu te teate, siis suurte töödega võtan ma tõesti nii palju aega, kui vaja ja ei kiirusta, sest mulle meeldib rahul olla pärast oma loominguga.
Ma ei leidnudki poest sobivat mustrit ja nii olin sunnitud usaldame internetipoe valikut ning kvaliteeti. Pika mõtlemise peale tellisin rohelise kanga tähtedega veebipoest ja jäin pakki ootama. Kangal läks tükk aega, et minuni jõuda, siis aga oli tuhat teist asja vaja lõpule viia ja nii sain alles vahetult enne Liisa sündi lõiked tehtud ja suuremad jupid välja lõigatud.
Siis jäi projekt taas ootele, sest osad lipid olid puudu ja nii ootasin võimalust ehituspoodi minna, kui ma aga ehituspoodi sain, siis selgus, et sellist mõõtu kaikaid ei müüdagi nagu Anneli valmis treis. Nii jäi mulle vaid teadmine, et pean kaks puudu olevat pulka siis maalt tagasi tooma ja sinna peenemad asenduseks transportima. Anneli mõõtudega kaikad on ideaalsed ja ma olen siiani hämmingus, et seesugust mõõtu poest ei saa:O

Nüüd siis sai ring täis ja ma sain karkassi kokku ning telgi valmis õmmeldud oma lisanditega - jah, mul on tõesti raske poes müüdavate disainidega leppida, sest näen päris tihti disaini edasi arendamise võimalust.
Telk sai super, kuigi paar kitsaskohta avastasin hiljem, kuigi need pole teab kui suured möödapanekud - nt telgi uste kinnituspaelad oleksin ma võinud kaigast hoidva kangaga kokku õmmelda(nii oleks sidumisest tekkiv pinge paremini tasakaalustatud):D

Lõpus kui telk kokku sai, mõtlesin, et teen lipukesed ka laste initsiaalidega telgile, aga esialgu otsustasin selle mõtte natuke edasi lükata ja segasin hoopis kokku mõned värvid ja värvisin kaigaste tipud ära - ma ei olnud alguses kindel, kas see on hea mõte, kuid nüüd lõpptulemust vaadates olen telgiga jube rahul:D
Aknaid oleks võinud ka ühe rohkem teha, aga seda annab loomulikult ka hiljem tehaXD


No comments: