Friday, November 17, 2017

Basic Cursive Script / Baaskursiivkiri

Mulle on siiani meeldinud suht alati kasutada Italic kirjatüüpi, mille mu kalligraafia õpetaja andis õppimiseks - naljakas, kuid seda kirja pole ma kuskil õpikutes kunagi kohanud... mitte sellist versiooni vähemalt:O

Nüüd aga mõtlesin, et on aeg hakata kasutama mõnda uut tüüpi ja nii leidsin sellise Basic Cursive kirjatüübi, mis visuaalselt mulle meeldib, kuid plaanin mõningad muudatused sisse viia, kui olen algoskused omandanud. Tegin ka harjutuslehed, seega kes soovib seda kirjatüüpi õppida, siis siit peaks saama prinditavad töölehed (A5 mõõdus originaalis)

Basic Cursive Worksheet A-H
Basic Cursive Worksheet I-P
Basic Cursive Worksheet Q-X
Basic Cursive Worksheet Y-Z

Need kes soovivad Heino Kivihalli kirjatüüpi õppida, siis siin on tähed:
Italic by Heino Kivihall


No comments: