Thursday, April 18, 2013

Card with a drawing / Kaart joonistusega

Avastasin oma üllatuseks, et mu loomingulisuse anne ei olegi lõplikult kadunud nagu ma end laste kunstikoolis loovustunnis viimati lootusetute juhtumite rühma klassifitseerisinXD
Minu ootamatu loovusanne ilmutas end leidlikkuses - kuna Krahv Black murrab siiani pead, kust mulle plastmassist valguskasti katet saada, siis olin sunnitud otsima muid võimalusi. Peale nõutult toas ringi taarumist teatasin Blackile, et nii kaua kui ta mulle valguskasti meisterdab kavatsen mina arvutiekraani kasutada valgusallikana:D

Ma ei uskunud, kuid Black leidis, et see on hea mõte ja lubas mul arvuti ekraani kasutada joonistamisel:D
Nüüd on mitu head asja ühe hoobiga tehtud - sain kiirelt abijooned tehtud ja arvuti töönurga tolmust ja rämpsust puhtaks:D

All on siis Rapunzli pilt, mille kinnitasin kaardi külge - nagu näha olen leidnud kuskilt pooleldi kasutatud printeripaberi:D:P Mul oli väikest tükki valget paberit nimelt vaja.

See väike kaardiprojekt andis uusi mõtteid joonistamise vallas, seega loodetavasti näeb siin blogis rohkem joonistusi:D

No comments: