Monday, April 01, 2013

Uus magamistoa lambikate

Selle projektiga alustasin tegelikult märtsi lõpus, kuid ühe postitusena on vist mõistlikum teha kokku võte, et eetriaega mitte väga raisata.
Ühesõnaga lambikuppel oleks juba samal päeval valmis saanud, kui mul poleks kolm (3!!!) korda siidipaber otsa saanud:D
Kui ma olin kleepimisega poole peale saanud, mõtlesin et äkki oleks siiski pidanud tavalist koopiapaberilaadset paberit kasutama ehk oleks asi natuke rohkem puffis olnud. Samas praegu on see õhuline ja õrn, seega kui kate koledaks läheb, saan proovida jäigemat paberit.

Kuppel polnud tegelikult kasutuses juba aasta aega, sest magamistoa pistikupesa plahvatas ja meil oli vaja kuskilt kiiresti uut pesa. Nii olin sunnitud ohverdama põrandalambina kasutuses olnud pirnipesa. Lambikate aga oli veel õnnetuma saatusega, sest veel samal nädalal mõne aasta eest, kui ma olin juhtmed omavahel kokku kombineerinud ja lambi kasutusse saanud, läks seda vaja põranda värvimise ajal madalvalgustusena.
Panime Kainiga lambi uksepiidale ja alustasime põranda katmist värviga. Kui olime töö tehtud saanud ja läksime tööriistu puhastama otsustas meie Tehno Küpsis, et just nüüd on paras aeg suure palliga mängima hakata ja veeretas selle märjale värvile... ja mitte ainult, ta surus ka paar käpatäit küüsi lambi siidipaberisse:D Hea, et lambil juhe oli, muidu oleks see lamp kas värvi sisse kuivanudki või keegi meist oleks helepruunikad sokitallad saanud:D
Kui hästi vaadata, siis näeb põrandavärvi natuke alumiselt pildidlt... ma pildistasin nimelt puhtamatelt pooltelt seda katet:D 


No comments: