Saturday, April 06, 2013

Vannitooli tegemine

Mr Black otsustas täna mulle vannitooli tegema hakata, kuna ma olin mitu päeva mõned nädalad tagasi hädaldanud, et vannis jalgu leotades on ikka nii ebamugav lugeda XD Ma toetasin nimelt oma majandusõiguse õpiku vannilauale ja püüdsin võimalikult mugavas poosis joonida tähtsamaid lauseid alla.
Peale vannitumist aga sammusin Blacki juurde ja teatasin, et ma tahan pinki, et vannilaua taga saaks istuda. Et see aga liiga koomilisena ei kõlaks, siis ütlesin, et iSiil tuleb varsti külla ja kui see juhtub, siis ulatub ta ka kraani all käsi pesema, mis tähendab, et tooli olemasolu põhjendab oma olemasolu mitmeti:D Ja pealegi on Blackil taas üks põhjus oma tööriistad karbist välja võtta ja oma töötuba sihipäraselt kasutada.
Tooli eksistents näitas oma vajadust juba samal nädalal - ma kasutasin seda oma kunsttükke tehes:D Nüüd ootan inspiratsiooni ja kui see saabub, siis keevitan siia pildi ka peale.

Tool on tehtud vanast lauast:D

No comments: