Thursday, October 05, 2017

A Card for Mart / Mardi kaart

Kuna mul mustriga kaardi kaunistamine ebaõnnestus mitmel võimalikul viisil, siis tuli minna uut teed. Otsustasin oma vildikad kapist välja koristada ja kirjutada väikse sõnumi kaardi esiosale... muidugi see on küll natuke piinlik lugu, kui neil siiski kogemata tütar sündis ja ma endiselt arvan, et poeg saabusXD
Kui ma nüüd hästi järele mõtlen, siis Mart on vist ainus inimene, kellele ma olen sodiaagiteemalisi kaarte teinud - et siis sõnum tuli mulle pähe juhuslikult sellisena, kuid kui ma selle kirja sain, siis tundsin, et midagi tuttavat vaatab vastu, kuigi eelmisel korral lõikasin ma kaardi sisse Mardi tähtkuju ehk kalad.

Kirjutades seda teksti tundsin aga, et ma olen väga vähe seda tüüpi kalligraafiat harrastanud... muidugi, eks ma olen nüüd kahe aktiivse lapse ema ka, aga siiski on vist aeg võtta igal õhtul vähemalt 5 minutit ja anna mõni mõte paberile, et mu loovus saaks uuesti uut jõudu.
Muidu kaarti kokku pannes polnud ma sugugi kindel, et lõpptulemus minu meelest hästi välja kukub, sest ma panustasin siiski kukkedega mustrile, kuid kui ma kõik lindid ja ehted külge sain, siis olin kaardiga ikka ise väga rahul... loodetavasti on ka saajad samal arvamusel.


No comments: