Thursday, October 12, 2017

High Chair Cover / Söögitooli kate

Peale masinpesu juhtus selle kattega nii, et punane kummilaadne värv hakkas tasakesi kattelt maha kooruma. Alguses polnud midagi hullu, kuid aasta jooksul tuli seda värvi nii palju maha, et vaadatagi oli valus... kuigi visuaalsel pildil ei laseks ma end häirida, pigem on probleemiks see, et värvitükid kooruvad endiselt ära ja need kleepuvad lapse naha külge.
Esiti otsisin netist uue katte ostmise võimalust ja tulutu otsingu peale kirjutasin Chicco Facebooki lehe kaudu poele küsimuse uue katte ostmise kohta. Mida aga nädala jooksul ei juhtunud oli see, et keegi ei vastanud kirjale. Käisin siis poes küsimas ja poemüüja lubas esmaspäeval või hiljemalt teisipäeval(käisin reede õhtul) helistada. Naljakas küll, aga ka kõnet ei tulnud ja paari kuu jooksul ei olegi midagi muutunud peale selle, et ma otsustasin lõpuks ise katte peale õmmelda:D

Kuna ma hakkasin õmblema varahommikul, siis ma kiirustasin detailide kokku panemisega(tahtsin enne Liisa ärkamist valmis saada) ja unustasin paar lisa iludetailõmblust teha. Muidu olen tulemusega rahul, kuid mõtlen veel nende detailide lisamisele.


No comments: