Tuesday, October 17, 2017

Baby bouncer restyle / Lamamistooli restyle

Ausalt öeldes olen enda üle väga uhke hetkel - üheltpoolt seetõttu, et tegin selle lamamistooli katteriide vahetuse ära vaid loetud tundidega ja teiselt poolt seetõttu, et see õnnestus nii laitmatult, et esmapilgul ei taipaks keegi, et riie on vahetatud.
Mul õnnestus lõiked teha veatult... või siis suht veatult, sest jalatoe riiet oli vaja kokku õmblemiselt natuke kohandada. Õmblemisel õnnetus kõik ilusti ja ma ei pidanud midagi parandama oma töökäigus.
Kui ma esiti polnud kindel, kas riide muster on sobiv, siis üldmuljega jäin hiljem rahule. Pean ütlema, et ma pole vist kunagi nii rangetele kriteeriumitele vastavat riiet poes käinud otsimasXD Selle katteriide puhul pidin jälgima, et see oleks tagasihoidliku mustriga, kuid piisavalt kontrastne, et sobida lamamistoolile; piisavalt õhuke(see riie sai natuke õhem, kui originaal), kuid samas piisavalt jäik ega veniks.
Ma polnud varem teppimisega kokku puutunud ja siin tuli seda teha - vähemalt originaalkatet vaadates, tundub loogiline, et seljaosa peaks olema tepitud. Ma polnud kindel, et see mul hästi õnnestub, sest taolisi ettevõtmisi saatis mind tihti apsakate paraadXD Sel korral aga õnnestus kõik ilusti ja ma ei õmmelnud midagi kuhugi vahele nagu mul on enne juhtunud. Ka jämedam niit teppimisel pole nii häiriv, kui ma esiti arvasin.

Kogu tööd kokkuvõttes julgen öelda, et ma teeksin selle katte kvaliteetsemalt, kui see tehas, kus kate õmmeldi ja kantimine tuli paremini välja... kuigi tehases kasutati tõenäoliselt jääke äraXD

Ahjaa, selle töö võtsin ette vaid seetõttu, et riidesse oli kulunud juba kaks suurt auku ja ma mõtlesin, et kui ma peaks seda mugavat tooli edasi andma, siis oleks ju suurepärane, kui selle tooli kasutusiga oleks natuke pikem, sest vaevalt, et järgmine pereema hooliks uuenduskuuri tegemisest:D


No comments: