Thursday, October 05, 2017

Barefoot boots / Paljajalu jalanõud

Ma poleks elusees osanud arvata, et üks jalanõu võib nii palju meie elus muuta.
Suvel nimelt, kui ma avastasin, et Gunnul kipub suure varba küüs sisse kasvama nurgast, siis käisin jalakliinikus ta jalgu näitamas, et uurida, mida ma saan lapse heaks teha - selgus, et olukord pole üldse katastroofiline, ma pean vaid õigesti küüsi lõikama ja kõik muu peaks aja jooksul paremaks muutuma:D Olin selle üle nii õnnelik, et Gunnul on tegelikult kõik parimas korras, kuid selle teemag kokku puutudes sattusin Bareoot ehk paljajalu jalanõude gruppi Facebookis. Sain teada nii palju huvitavaid fakte, et ma ei hakka siia kohe kõike välja tooma vaid soovitan lugeda seda blogi: https://paljajalujalatsid.wordpress.com/kuidas-valida-head-jalatsit/

Tellisin Bulgaariast käsitsi tehtud Zeazoo Yeti (lasin lambanaha voodriks õmmelda) saapad Gunnule talveks ja Gunnule meeldisid need nii väga, et ta käib nüüd nendega toas. Suure hädaga saan tal need magama mineku ajaks jalast äraXD

Et siis Gunnu esimesed nö Custom made jalanõud:


No comments: