Sunday, October 29, 2017

Retsept - Põlevad banaanid

Arvasin, et olen selle retsepti siia blogisse juba pannud, kuid et ma tahtsin Atile seda maiustust teha täna ja blogist ei suutnud juhendit leida, siis otsustasin nüüd töökäigu kirja panna:D
Kui ma ei eksi, siis varem tegin seda põletamist viski või mingi muu alkoholiga - selgus, et rummil ja viskil pidavat Ati sõnul sama palju sarnast olema nagu pingviinil ja jääkarul, seega käisin ekstra poes rummi järel. Hiljem muidugi selgus, et Captain Morgani rumm on hoopis mingi jama ja mitte päris rumm, seega säh mulle mu teadmisi, kuigi mulle meeldib see idee et ma olen alkoholi teema osas suht pimedal maalXD
Ma tõenäoliselt ei teeks alkoholide maitsel ikka vahet, kuigi olen kunagi olnud võrdlemisi kogenud kokteilide segaja ja ka siis ei teinud ma suurt maitsevahet neil kahel... ju ma olin siis määratud läbi kukkuma baarinduse alal juba eos:D

Vaja:
+ Banaane
+ Rummi
+ Jäätist

Valmistamine:
1. Ühe portsioni valmistamiseks võta 2 banaani ja lõigu need pooleks.
2. Kuumuta pann, vala pannile rummi ja lisa banaanid(tule effektiks pane tikk rummi lähedusse ja rumm lähebki põlema)
3. Kui banaanid on natke pruunistunud, siis võta pann tulelt, pane banaanid taldrikule ja lisa jäätist. 


No comments: